12 weken in Turkije - Reisverslag uit Urla, Turkije van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu 12 weken in Turkije - Reisverslag uit Urla, Turkije van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu

12 weken in Turkije

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg René & Astrid

07 September 2010 | Turkije, Urla

We zijn inmiddels al weer 12 weken woonachtig in Turkije en beginnen al aardig onze draai te vinden. Het is hier super mooi zonnig weer en het huis dat wij huren is precies onze smaak.

De huisdieren hebben het ook goed naar hun zin en we hebben er sinds 3 weken een rottweiler pup bij, Sheru genaamd.

Rene gaat komende week beginnen voor 1 dag in de week als sportinstructeur op de lagere duits/turkse school en is ook begonnen aan de cursus Dive Instructor.

Met mij gaat het ook uitstekend. Het werk is afwisseld en uitdagend. Heb leuke internationale collega's en in 2011 moet ik op cursus in Italie, Duitsland, Nederland en misschien naar Zwitserland.

Deze maand hebben wij veel bezoek uit Nederland en ik Oktober gaan wij voor een paar dagen naar Nederland, brrrr zal wel koud zijn.

We gaan proberen om deze website wederom up-to-date te houden met vooral veel foto's. Ook staan wij op Facebook en Hyves.

Wij wensen iedereen een fijne dag vandaag.

Rene & Astrid

  • 09 September 2010 - 21:17

    Marcel Jansen:

    hey luitjes,

    Goed om te lezen dat alles goed gaat!

    binnenkort krijg je bezoek is het niet?? :)

    vr gr marcel

  • 13 September 2010 - 14:27

    Henri:

    Hoi Astrid en Rene,

    Wij hebben nu pas jullie verslag gelezen. Wij zij ook net terug van vakantie. Van Henk gehoord dat er twee plaatsen vrij komen, een in skopje en de andere in de andere in bujumbura.
    Als ik morgen weer op het werk ben ga ik solliciteren. Natuurlijk hou ik je weer op de hoogte. ga nu even verder, want ik moet nog meer mail beantwoorden.

    Hartelijke groeten en tot snel, Dragan en Henri.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René & Astrid

Actief sinds 03 Maart 2008
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 20134

Voorgaande reizen:

16 Juni 2010 - 01 Juli 2013

Avontuur in Turkije

31 Augustus 2007 - 15 Juni 2010

Afrikaanse uitdaging

Landen bezocht: