6 maanden in Ethiopië - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu 6 maanden in Ethiopië - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu

6 maanden in Ethiopië

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg René & Astrid

04 Maart 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

We wonen nu inmiddels alweer 6 maanden in Addis Ababa en zijn al aardig gewend aan de manier van leven hier in Ethiopië. Het verbaasd mij dat je zo snel gewend raakt aan de gewoontes van de Ethiopische bevolking. Vanmorgen reed ik naar mijn werk over de ring en dan steken er voordurend mensen over, slapen er mensen langs de kant van de weg, zijn er mensen aan het joggen op de weg, moet je links en rechts inhalen en zo nu en dan steken natuurlijk de koeien, schapen en ezels de weg over. Met andere woorden al toeterend baan je jezelf een weg door de drukte heen om naar je werk te gaan.
Het is nog altijd zonnig en warm hier in Addis Ababa, gemiddeld 28 graden. Binnenkort zou de korte regentijd moeten gaan beginnen maar net als in Nederland is ook hier geen vast patroon voor de weersverwachtingen dus voorlopig kan ik nog genieten van die warme zonnestralen.

De zonnige groetjes van Astrid

• 04 Maart 2008 - 13:29

Alfons:

Heeee Astrid en Reneeeeeeeeeee,
    even snel een kijkje genomen op je site en ik zal het vanavond aan Patricia laten zien.

groetjes van ons, Alf

• 04 Maart 2008 - 13:57

Lemone:

Hoi Astrid en Rene, cool gedaan joh!

• 04 Maart 2008 - 15:13

Dick:

Hallo luitjes

Knap gedaan je eigen site op het internet. Het ziet er goed en verzorgt uit. Als Anneke en Chris thuis komen zal ik ze dit laten zien.

groetjes Dick de buurman

• 04 Maart 2008 - 15:21

Cees En Mady:

leuk jullie zo ook te kunnen volgen,
    toffe side,
    gaan we vaak bekijken,

groetjes,
    Cees en Mady

• 04 Maart 2008 - 17:42

Cora:

hoi leutjes,
    het gaat jullie goed!.
    leuk om telkens jullie verslagen te ontvangen via de mail (lees ze met plezier), deze site is ook toppie, en deze staat al bij favorieten!.
    het allerbeste en tot ziens.....
    groetjes,
    cora.

• 04 Maart 2008 - 17:46

Martin En Ellen:

Hoi Astrid
    Leuk dat jullie ook een dagboek beginnen. Ik hoop dat jullie net zoveel leuke reacties krijgen als wij.
    Kom volgende maand het verkeer eens vergelijken.
    Martin

• 04 Maart 2008 - 18:52

Frans:

leuke site zal ik zeker vaker bezoeken
    groetjes frans

• 05 Maart 2008 - 19:25

Hans :

Leuk hoor om je zo te kunnen blijven volgen.

groeten uit Sudan

• 06 Maart 2008 - 13:17

Adri De Vries:

Leuk astrid, heb nog niet alles gelezen, doe ik nog.

Groetjes Adri

• 10 Maart 2008 - 19:10

Yvonne:

Leuk joh, jullie eigen site!

Groetjes Yvonne

• 11 Maart 2008 - 06:57

Hans Carla:

Heel mooi om zo te kunnen kijken.

• 11 Maart 2008 - 14:11

John Van Der Helm:

He As, leukeeeeeeeee site. Hoe kom je daaraan? Hahah
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan.
    Spreek je later.
    groeten uit Tampa / Florida / USA
    John

• 11 Maart 2008 - 22:15

Alex:

mooi gedaan hoor ik zal de site door sturen naar mensen die jullie willen volgen groetjes lex

• 16 Maart 2008 - 12:41

Bert En Connie:

Leuk hoor, een eigen site! We blijven
    jullie volgen.
    Groetjes, Bert en Connie