Aan het werk in Spanje: - Reisverslag uit Alfafara, Spanje van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu Aan het werk in Spanje: - Reisverslag uit Alfafara, Spanje van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu

Aan het werk in Spanje:

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René & Astrid

12 Maart 2008 | Spanje, Alfafara

Sinds 28 februari ben ik hard aan het werk bij ons huis in Alfafara, dit is een plaatsje vlakbij Alcoy in de provincie Alicante, Spanje. Ik ben nu bezig om het terras gereed te hebben voordat onze blokhut hier afgeleverd zal gaan worden, begin april. De weken dat ik hier in Spanje ben, slaap ik in onze oude caravan die nu bij Elwin en Wilma staat in Planes. Iedere dag rij ik met onze spaanse auto naar Alfafara om te werken. Inmiddels hebben wij ook alle bagger opgeruimd van de wateroverlast die wij hier hebben gehad in oktober en is het stenen huis ook flink onder handen genomen en is ook weer lekker schoon en geordend. Wij hebben hier ook nog een betonnen zwembad liggen en die wordt nu voorzien van een goede pomp, lampen, streamers en het gehele zwembad wordt behandeld met polyester zodat wij geen lekkage meer zullen hebben, het wordt echt heel mooi. In april komt Alex ook nog een week over om te helpen met de blokhut wat natuurlijk ook weer heel gezellig is. Helaas is het weer in Ethiopië lekkerder dan hier en daalt de temperatuur ’s-Nachts in de caravan tot onder 0, maarja dat overleef ik dan ook wel weer.

De groetjes van René uit Alfafara, Spanje.

• 14 Maart 2008 - 16:28

Frans:

nee dan moet je hier in nederland zijn storm en regen.
    werkse.
    mvg frans

• 19 Maart 2008 - 19:41

Bert De Zeeuw:

Niet klagen, hier hageld en regend het en is het ongeveer 4-5 graden.
    Werk ze René, groeten Bert en Connie