Nieuwe uitdaging in 2010 - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu Nieuwe uitdaging in 2010 - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van René & Astrid Dongen - WaarBenJij.nu

Nieuwe uitdaging in 2010

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg René & Astrid

01 Maart 2010 | Ethiopië, Addis Abeba

Zo ben je bezig met de voorbereidingen om naar Albacete in Spanje te vertrekken medio juni 2010 en zo krijg je te horen dat Defensie de functie heeft geschrapt. Wij werden begin 2010 op de hoogte gebracht van dit nieuws en sindsdien staat onze wereld op zijn kop want deze teleurstelling hakt er behoorlijk in. Gelukkig had Defensie een aantal alternatieven voor ons en uiteindelijk hebben wij gekozen voor een plaatsing in Izmir, Turkije.
We hebben al veel informatie over dit land vergaard via internet en alles is al in volle gang voor onze nieuwe uitdaging en we hebben er zin in.
10 april gaan wij met vakantie naar Nederland, Spanje en Turkije en moet ik op cursus in Duitsland. 29 mei zijn wij weer terug in Addis Abeba en op woensdag 16 juni vliegen wij met de viervoeters rechtstreeks vanuit Addis naar Izmir.
Verder gaat alles okay en zijn wij al begonnen met het inpakken van onze spullen want op 6 april staan de verhuizers alweer op de stoep.
Voor zover de berichten uit Etiopië.

Groetjes van René & Astrid

• 01 Maart 2010 - 06:50

Cora De Bruijne:

hoi astrid en rene,
    dat is inderdaad een grote telleurstelling als je zo iets te horen krijgt.... ben blij voor jullie dat er toch weer iets nieuws is.. turkeijen. veel succes met het inpakken en alles te regelen en een fijne vakantie!!. blij te lezen dat alles goed met jullie gaat. hier is ook alles okee, lang geleden dat ik jullie gezien heb, hoelang hebben jullie daar nu gezeten???? ben het helemaal kwijt!.
    groetjes,
    cora.

• 01 Maart 2010 - 09:47

Rene Veldkamp:

Ups...nu dus Turkije, zo wordt er heel wat gevraagd van jullie flexibiliteit.
    Wens jullie heel veel succes!

• 01 Maart 2010 - 17:58

Eric & Serke:

Hoi Astrid & Rene,
    Dat is inderdaad even een tegenvaller. Gelukkig hebben jullie toch nog de mogelijkheid om naar Turkije te gaan. Alles beter dan nederland, dat kan ik je wel vertellen.
    Ik hoop volgend jaar weer richting het buitenland te gaan.

Groetjes
    Eric & Serke

• 30 Augustus 2010 - 19:37

Frans:

hallo astrid en rene,
    dat is weer een avontuur voor jullie,turkije
    ik hoop dat alles goed gaat daar.
    groetjes uit leiden
    extra voor me "oude maat"